torstai 29. syyskuuta 2011

dreaming out loud

Whiiii mitä ihnointa torstia!
okei äsken tuntu että ois ollu hirveesti asiaa mutta nyt en pystykään keskittymään kun ansku laulaa tuolla niin nuotinvierestä että huhhuh....... Mutta siis niiiin, oon tosi ilonen kun syksy on viimein tullu ah :-) love this! Pakko myöntää että syksystä on tullu mun uus lempivuodenaika♥ Paitsi sadetta inhoon, varsinkin semmosia viikon pitusta yhtäjaksosta sadetta! Mutta illat on ihania, kun on niin kuivaa ja viileetä että houkutus lähtee ulos on niin vastustamaton et on ihan pakko lähtee jonneki(eli siis menen pialle tai sen kanssa pyöräilemään) ja palaan vasta joskus illalla kun taivaalla on ihanat tähdet ja aaaah tähdet on kivoja.


Ja joo meikällä on siis koeviikko meneillään paitsi että tänään oli tämän viikon viimenen koe joka meinaa sitä että jollakin eli siis minulla alkaa viikonloppu TODAYYYYYYY joten aattelin suunnata ihanaisen ystäväiseni ditulaisen luokse yäksii! Mutta se on kyllä vähän auki vielä että miten sinne menen koska rakas kulkupelini, nimeltään mr Mopo(....what) on paskana.. Kai se on pakko bussilla mennä, en vaan tiiä millä hilaan itteni huruslahteen :-D Ja elä perkele sano että tuolla alko vielä satamaan vettä, GREAT!
Ja kuten varmaan huomaatte mulla ei oo mitään muuta kuvailun aihetta kun minä(♥), joten saattepa katsella kaunista pärstääni. paitsi oho onhan tuolla yks paskapökäle joukossa.
Nääillä tunnelmin hassua torstin jatkoa morjens! päivittelen taas kuhan jakzan

say(all i need)

1 kommentti:

  1. sorih..... oli pakko tulla kysyy ku jää muute vaivaa! nii sitä vaan et saanks kysyy että onko noissa kuvissa wilhelmin vai saarioisten makkaroita? entäs nuo marsut sitten?? kiitos vastauksesta jo etukäteen:)
    -mimska
    ps. mun blogi on: mimskas-life-in-pimpska-world@blogspot.com

    VastaaPoista