lauantai 29. lokakuuta 2011

'kun anis putoaa, on lumisade, talven ensimmäinen, ja hän ajattelee Al Gorea' ja minua kiinnosti ihan liikaa

HUihuihuihuihuihih jee täällä taas! Mikä mua vaivaa kun ei taas oikeen oo motivaatiota yhtään mihinkään; jalkapallo ei vois vähempää kiinnostaa, niinkun ei tää blogikaan ja ruotsin uusintaan lukeminenkin onnistu yhtä hyvin kun kaikki muukin. Joka mulla btw oli tänään ja olin ihan paineessa koska luonnollisaesti osasin erittäin paljon eikä teksti siinä kokeessa näyttänyt mandariinikiinalta.. eheii
Mutta nyt haluan kirjoittaa iloisesti koska oikeestaan on ihan hazzu fiilis! Tänään en siis oo mitään ihmeempiä(ylläri) tehny, aamulla tunti sporttia jonka jälkeen kolme tuntia hyppyä jollon menin topin kanssa meille ja jooOOOOoooOOo, olin sitten koulussa puoli kuuteen asti ja sitten mentiin pimpun kanssa kauden päättäjäisiin ja tunsimme taas olevamme osa jotakin suurta ah, oli niin tervetullut olo ai ettäh.....♥ sen jälkeen vaan sitten chillailtiin lol what topin kanssa ja nyt olen itsekseni kotona harrastanut jonkin sorttista itsemietiskelyä okei en ole mutta yyyyyy miksi en omista elämää? haluan vetää pään täyteen ja päästä pois todellisuudesta miksei kukaan ymmärrä










No mutta huomenna suuntaamme kojosen pimpsan kanssa kuopioon hihhehei karvaiset kollit minä kuittaan tähän terve!

GIVEN UP

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti