maanantai 18. lokakuuta 2010

i wanna boom pang pang

Noniin jos tässä nyt ensin eilisestä kirjottelis; elikkäs olin pimpin kanssa ylläri ja ensin käytiin tokmannilla ostamassa karkkia hihi. jee. Sen jälkeen ajeltiin niille päin ja teki hirmusesti mieli erästä asiaa jota tässä nyt en kuitenkaan mainitse buaha! Noh sitten kuitenkin se halu meni ohi, ja päätettiin lähtee ulos hillumaan, tai siis kävelemään johonkin metikköön öö niin. Sitten lähettiin sinne pihalle ja käveltiin luttilassa ainaki 7km lenkki! Huhhuh ja koko matka jauhettiin jotai ihan turhaa, melko syvällisiäki välistä :-D Sitten käppäiltiin niille takasin ja jumitettiin koneella loppu aika.

Tänään sitten heräämisen jälkeen katoin vähän aikaa tumen kanssa Ps. I love you elokuvaa ja se on ihan sika ihana! Ja myöhemmin kun menin topille nii seki oli kattonu sen eilen öö mitä? Ja se oli iha rakastunu siihen elokuvaan! sulosta :3 Mutta niin siis olin topilla ja tuitui oli kivaa♥ räyh. Ja tässä vähän oon kotona ehtiny mursuilla ja kohta aattelin katsoa tuon ylhäällä mainitsemani elokuvan, vaikka näin sen jo joskus vuos sitten mutta pakko silti ah ku se on niin ♥ ♥ ♥. . .

ei mun jalkani kanna
kun olen sinun kosketusta vailla
eikä henkeni kulje
kun olen sinun kosketusta vailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti