lauantai 13. elokuuta 2011


Joo en ois kyllä ikinä uskonu että vajoon tähän mutta
POSTAUSEHDOTUKSIA 

kiitooOOOoooOOOos! Vaikka en kyllä jotenkaan usko että kukaan jaksaa vaivautua
ehottelemaan, tai sitten jos tulee niin joku pia pistää anonyymilla 'videopostaus ois kiva' fuck you
piatch, ja niin siis sen voin sanoo että videopostausta ei ole tulossa koska olen liian vajaa sen
kaltaiseen toimintaan........

Ja hui saatana miten pelottava täyskuu pihalla ihan tälleen btw

JA MIKSI TÄMÄ TEKSTI TULEE TÄLLEEN ETTÄ RIVIEN VÄLISSÄ ON TUOMMOSET AUKOT en ymmärrä terve?!

4 kommenttia:

  1. EI OO VITTU TODELLISTA mä olin lukenu ton POSTAUSEHDOTUKSIA kohdan ja sit aattelin tulla kirjottaa "videopostaus xDDDDDD" niin luin sit tota tekstiä eteenpäin ja just olit kirjottanu tollee:DDDDDDDDDD mitä helvettiä taas.... u read my mind hepu....
    <3:llä toivottaa pimpsaus

    VastaaPoista
  2. minä tunnen sinut Kojo...........

    VastaaPoista
  3. olen kohdannut vertaiseni......

    VastaaPoista