torstai 11. elokuuta 2011

kolkytneljä asiaa meikästä!

1. oon eloisa, iloinen ja tykkään kauheesti rennoista ihmisistä!
2. pelkästään jonkun hymy kohdistettuna minulle saa päivästä heti paremman
3. oon onnellinen kun oon vihdoin saanu jonkun tasapainon ja mielenrauhan tähän elämään
4. jalakapalloo oon pelannu 9 vuotiaasta asti, vaikkaki oon ollu tauolla nyt vuoden tän selän takia
5. ja mun selkäranka on reilusti yliliikkuva, eli staattisia selkä-vatsoja pitäis tehdä...
6. ...mutta arvatkaa vaan jaksanko
7. en tykkää valehella ihmisille, joten yleensä sanon asiat suoraan ja rehellisesti, vaikka välillä se voi loukatakin
8. koska jos valehtelen ees jostain pikkuasiasta niin jää ihan hirmusen huono omatunto...
9. en oo tippaakaan itsenäinen..
10. ..joten jo kampaajalle soitto tuottaa ongelmia
11. ens maantaina alotan lukion ensimmäisellä ja sporttikurssilla!
12. ja toivon todellakin että saan tän selän kuntoon, muuten tuolla sportilla oleminen ei oo oikeen mahollista
13. haluisin mennä syömään lettuja mutten jaksa nousta tästä
14. ja surullista sinänsä koska letut on hyviä
15. mut ehkä mä selviän
16. ok lol en oo hirveen mielenkiintonen ihminen ja tajusin sen just :-Dd
17. teen tätä koska en saa unta joka johtuu siitä että unirytmi on suoraan anaalista ja ahdistaa
18. oon melko laiska alottamaan tekemään mitään hommaa, mutta jos alan tekemään sitä niin teen sen kyllä sitten kunnolla loppuun if you know what i mean
19. haluaisin semmosen ihanan rennon ja luonnollisen tyylin!
20. ja septumin, joka on todellakin vielä harkinnan alla
21. aina ei jaksa ajatella mitä muut ihmiset miettii minusta
22. toisinaan se on ainut asia mikä pyörii päässä
23. tällähetkellä menee niin huonosti ettei oo ikinä mennykää
24. koska pelkään ihan liikaa menettäväni tärkeimmän asian minun elämssä
25. mutta jos menetän, aion tehä mun elämässä niin radikaaleja muutoksia että unohan kaiken mitä mulla ennen oli
26. en oo ihan vielä täysin varma mitä radikaaleja muutoksia, mutta pari juttua tiiän ainaski
27. jos ois seuraa, kattosin telkkarista nyt Tiedän yhä mitä teit viime kesänä, mutta en uskalla yksin!
28. siispä katon nauhalta jonkun söpön leffan
29. en jaksais oottaa enää että koulut alkais, alkaa tää loma jo vähän tympimään
30. ..ja sitten saa taas sen normaalin päivärytmin
31. tykkään oikeesti hirveesti laulamisesta ja soittamisesta melkein millä instrumentilla tahansa, en vaan oikeen tykkää tehä sitä silleen että muut kuulee
32. nyt sain tietää että tän lehvan nimi on Tulikärpäsiä puutarhassa
33. ja tää on tosi sulonen oikeesti!
34. nyt voisin pikkuhiljaa lopetella ku en jaksa miettiä itteeni enää

öiteli!

2 kommenttia: