lauantai 13. elokuuta 2011

missing you tonight

Yeeeah tämä päivä on olluki ehkä vähän parempi, vaikka aluks näytti aika uhkaavalta! Oli jopa kiva tulla isin luokse yöks :-) en muista millon viimeks oisin oikeen halunnu tulla tänne.. Täällä on nyt jotenkin paljon kivempi ja rennompi tunnelma enkä tiiä kyllä yhtään että mistä se johtuu mutta jee silti kivaa! Mutta joo siis laura oli meillä viime yön, oli mukavaa kuten edellisen postauksen kuvista näkyy(............) tai en nyt tiiä näkyykö niistä että oli mukavaa ja on muuten tosi ärsyttävää kun selitän koko ajan jotain niin epäolennaista-ja kiinnostavia juttuja että ei kyrvällä korvaan. JOOOOooooooooooooOOOOOoOOoo nyt siis siihen asiaan, eli siis niin laura oli yötä ja sain siltä koulukirjoja ja käytiin ostelemassa suomalaisesta kaikkia koulujuttuja lolzzz tylsääääääää äää ä ä ä oh jesus fuck me in the eye. 




Tämä kuvaa jotenki niin mun fiilistä tällä hetkellä. Ei vaan oikeesti jaksa eikä halua miettiä asioita kun on miettiny ne puhki... Mutta joo tää fiilis on vaan hetkellinen ja kestää luultavasti vaan tän illan joten pitääpä nauttia tästä ihan kunnolla! fuuuuuuuuck yea

Tjoo, tänään alotin taas tekemään niitä meikän selkäjutskia ja toivon todellakin että mulla riittää halu ja hermot tehä niitä, koska en oikeesti jaksais enää tätä selkää vaikka oonki jo tottunu siihen. En osaa ennää ees kuvitella millasta elämä ois ilman kokoaikasta kipua ja haluaisin niin paljon että mun elämä ois sellasta, kivutonta siis. Jalakapalloki onnistuis ehkäkehkä jopa ja sitä haluan pelata koko sydämestäni, vielä joku päivä kun se on mahollista. En tajua mikä intohimo mulla futista kohtaan on, koko ajan vaan semmonen tunne että pakko päästä pelaamaan! Ja kyllä mää vielä joku päivä pelaan, ihan tosissani. 

Tämä päivä on siis kulunu isillä taino tulin vasta kuudelta illalla wer634etew4yhforu mut siis kun olin vielä kotona nii käväsin ripuliuksen kanssa kävelyllä ja siivosin huoneen.. OK en siivonnu huonetta, mun kyllä piti mutta en jaksanukkaan, se jää sitten sunnuntaille jes ihanaa oon aina halunnu viettää vikan loma illan siivoten huonetta♥ Ah ihanaa nyt jotenki tuntuu että teksti luistaa vaikka se onki tämmöstä kakkaa ketääneikiinnosta- juttua mutta kirjotampa silti, kun nyt kerta fiilistä on! 
Taino en kyllä enää jaksakkaa kertoilla mistään! Heh jeah joo, mutta tässä kuvia;

.........








eipä mulla muuta. paitsi tän maailman ihanimman biisin myötä hyvät unet, niille jotka saa unta.
ikävä. itkettää..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti